Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je bestelling of over een bestelling plaatsen bij PUUUR Interiors? We helpen je graag verder. Bekijk hier de veelgestelde vragen. Heb je het antwoord niet gevonden? Neem dan contact op met het Experience Center op telefoonnummer 0299-841394 of via het contactformulier

 

Bestellen

1. Zijn alle artikelen die via het Experience Center verkrijgbaar zijn, ook via de webshop te bestellen?

Ja, alle artikelen zijn (binnenkort) direct verkrijgbaar en thuis te bestellen via de webshop. Liever advies op maat en hulp bij het bestellen? Kom dan naar het Experience Center van PUUUR Interiors.

2. Kan ik ook telefonisch of via e-mail een bestelling plaatsen?

Je kunt telefonisch contact opnemen met het Experience Center op telefoonnummer 0299-841394 of via het contactformulier
Liever advies op maat en hulp bij het bestellen? Kom dan langs in het Experience Center van PUUUR Interiors. Of maak een afspraak maken kan via: shop@puuur-interiors.nl

3. Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Na bestelling word je door ons per mail op de hoogte gehouden van de status van jouw bestelling.

4. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nee, na het controleren en het betalen van de aanbetaling kan er niet meer geannuleerd worden. Alles wat wij maken is speciaal voor jou op maat gemaakt. We werken niet met een standaard assortiment op voorraad.

Neem voor specifieke vragen rondom annuleren contact op met met het Experience Center op telefoonnummer 0299-841394.

5. Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, na het controleren en het betalen van de aanbetaling kan er niet meer geannuleerd worden. Alles wat wij maken is speciaal voor jou op maat gemaakt. We werken niet met een standaard assortiment op voorraad.

Neem voor specifieke vragen rondom annuleren contact op met met het Experience Center op telefoonnummer 0299-841394.

Wil je bijvoorbeeld de adresgegevens wijzigen voor een bestelling die nog niet is bezorgd? Wijzigen kan nog tot 3 werkdagen voor de geplande levertijd. Neem in dat geval tijdig contact op met het Experience Center op telefoonnummer 0299-841394

6. Zijn de vermelde prijzen in de webshop inclusief of exclusief BTW?

Alle vermelde prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW.

 

Bezorgen

1. Wanneer en hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Na bestelling word je door ons per mail op de hoogte gehouden van de status van jouw bestelling en het moment van levering. Een dag voor levering ontvang je een tijdsvak.

2. Kan ik vooraf een tijdstip kiezen?

Het is niet mogelijk om vooraf een tijd of dagdeel af te spreken. Na bestelling word je door ons per mail op de hoogte gehouden van de status van jouw bestelling en het moment van levering.

3. Moet ik thuisblijven voor de bezorging van mijn bestelling?

Als je bestelling door PUUUR Interiors bezorgd wordt, dan moet je thuis zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Ben je onverhoopt toch niet thuis? Maak dan een nieuwe afspraak voor  levering op een ander gewenst moment.

4. Bezorgen jullie ook op de Waddeneilanden?

Ja, wij bezorgen ook op de Waddeneilanden. Hiervoor zullen extra kosten in rekening worden gebracht, afhankelijk van de grootte van de bestelling.

5. Bezorgen jullie ook op campings of vakantieparken?

Ja, maar alleen tot de slagboom of receptie. Bezorgen tot de deur is niet mogelijk.

 

Garantie en Schade

1. Ik heb het product al een tijd in gebruik en het is kapot gegaan. Wat moet ik doen?

De afhandeling van defecten aan producten loopt altijd via ons Experience Center, ook als je het product in de webshop gekocht hebt. Onze medewerkers kunnen je snel verder helpen met een passende oplossing.
Bij PUUUR Interiors ben je zeker van twee jaar garantie volgens de voorwaarden van de CBW. Ben je er niet zeker van of het defect onder garantie valt, neem dan contact op met het Experience Center op telefoonnummer 0299-841394 of of via het contactformulier

2. Ik heb een defect en/of beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen?

Heb je schade ontdekt, dan willen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. Neem dan tijdig contact op met het Experience Center op telefoonnummer 0299-841394.

3. Waarom is er een verschil in de voorwaarden tussen kopen in de winkel en kopen via de webshop?

PUUUR Interiors staat voor betrouwbaar en veilig winkelen conform relevante wet- en regelgeving en de geldende gedragsregels. In Nederland is er een verschil in de wet- en regelgeving tussen kopen in een winkel en kopen via internet. Daarom hanteren ook wij verschillende voorwaarden zodat we volgens de wet- en regelgeving werken.

 

Ruilen en Retourneren

1. Kan ik ruilen of retourneren als ik via de webshop of het Experience Center heb besteld?

Retourneren
Vrijwel alle aanverwante artikelen (accessoires) die je hebt gekocht, kun je binnen een bedenktijd van 14 dagen terugbrengen naar ons Experience Center. De artikelen moeten dan wel, indien redelijkerwijs mogelijk, ongebruikt, onbeschadigd en in de originele staat en verpakking zijn.

Wij betalen het aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Ruilen
Ruilen kan alleen in de winkel. Wanneer je de bestelling retour stuurt naar de webshop, kunnen we geen vervangend exemplaar sturen voor het geretourneerde artikel. Je ontvangt dan het aankoopbedrag terug op je rekening.

Artikelen die je niet kunt retourneren:
Meubels en artikelen die voor jou op maat gemaakt of aangepast zijn.
Dit kan wel als je er een klacht over hebt en je aanspraak wilt maken op de garantie.

 

Betalen

1. Wat moet ik doen als online betalen niet lukt?

Is er iets fout gegaan bij je online betaling dan kun je het na 15 minuten nogmaals proberen. Als de betaling na 15 minuten nog niet lukt, neem dan contact op met het Experience Center op telefoonnummer 0299-841394 of of via het contactformulier. Wij helpen je graag verder.

2. Waarom wordt mijn online betaling geweigerd?

Het kan bijvoorbeeld zijn dat de server van het kantoor waar je werkt op internet op een onhandige locatie staat. Dan kan je betaalpoging mislukken. We raden je aan om het thuis opnieuw te proberen. Tot slot is het van belang dat je betaalrekening voldoende saldo en/of geen blokkade heeft. Twijfel je hierover? Neem dan contact op met je bank.

3. Is de veiligheid van mijn betaling goed geregeld?

Wij gaan uiterst zorgvuldig met persoonlijke gegevens om. Als je een bestelling plaatst, gebeurt dit in een beveiligde omgeving. Wij bewaren je gegevens op door firewalls beschermde servers en versturen gegevens via een beveiligd certificaat.